Мәдәни җомга

Каләм! Кальбеңдә ни сер бар? рубрикасы буенча яңалыклар

  • 12 август 2019 - 11:30
    Бәхетле син, каләмдәшем
    Фәния апа Хуҗахмәтнең яңа китабы кулыма килеп кергәч, ике кич аерыла алмыйча, тәмләп укыдым.
  • 14 июль 2019 - 09:59
    Зиннур Мансуров: Холык язмышка төзәтмә кертер 
    Күпчелек каләм әһелләре көтмәгәндәрәк башына килгән төрле уй-фикерләрен көндәлек битләренә яки аерым кәгазь кисәгенә төртеп баручан.
  • 4 июль 2019 - 09:31
    Ыгы-зыгы дулкынында
    Журналист, укытучы, галим Альберт Яхин
  • 23 май 2019 - 10:30
    Заман җилгәрәсе орлыклар 
    Бүген халык шигырь, гыйбрәтле кыска хикәяләрне кулдан-кулга йөртеп укый, һәвәскәр язучыларның иҗатка хирыслыгы да торган саен ныграк ачыла бара.
  • 30 апрель 2019 - 10:18
    Кәҗәсе дә, ишәге дә...
    Тирә-юньгә сыешмас холыклы төзүче, сәясәтче, эшкуар Мурат Сираҗинның нәсел шәҗәрәсе төрле тарафларда тармаклана.
  • 7 февраль 2019 - 18:12
    Көн тәртибендә – халык прозасы 
    (Илдус ФАЗЛЕТДИНОВның “Риваятьләр, легендалар, мифологик хикәятләр, сөйләкләр” китабы басылып чыгу уңаеннан)
  • 31 гыйнвар 2019 - 09:50
    Татар стратегиясе: шаукыммы, әллә соңгы өметме?
    Татар дөньясына яңа сүз үтеп керде – стратегия. Югарыдан әйтелгән бу сүз әкренләп түбәнгә дә төшә башлады, асылын аңлап бетермәсә дә, хакимият тә хәрәкәткә килде, халык та кыймылдап алды. Милләтне саклап калу өчен кимендә ярты гасырлык стратегия кабул итәргә кирәк икән!
  • 24 гыйнвар 2019 - 16:57
    Удмуртиядәге туганнар янында
    Бөтендөнья татар конгрессы каршында эшләүче “Ак калфак” хатын-кызлар оешмасының чираттагы утырышы ут күршебез Удмуртия республикасының Ижау каласында узды. “Тамырлар белән көчле без” дигән эшлекле җыенның бу якларда үткәрелү сәбәпләре бар. Анда 110 мең милләттәшебез гомер кичерә.
  • 13 декабрь 2018 - 17:52
    Табигый туфраклы шагыйрь
    Шигъри өслүбләр күптөрле булган кебек, аларны иҗат итүчеләр дә бер-берләреннән язмышлары, дөньяга карашлары, иҗатка китергән илһам чыганаклары буенча да нык аерылырга мөмкин.
  • 29 ноябрь 2018 - 10:24
    Тормышым – төнге дала
    Фатыйма Габитова хакында хәсрәтнамә
  • 8 ноябрь 2018 - 15:40
    Аяз Гыйләҗев һәм татар әхлагы 
    (Әдипнең тууына 90 ел тулу уңаеннан)
  • 4 октябрь 2018 - 18:36
    «Тартышуда гына табарсың үз хакыңны!»
    Гаяз Исхакый бу сүзләрне инде узган гасыр башында ук әйткән булган, ягъни, бары тик  көрәшеп кенә үз  хакыңны  табарсың, дигән. Һәм гомер буе шушы өндәмәсенә тугры булып калган –  үз хакын хаклап та, милләт хокукларын яклап та тартышкан, көрәшкән.
  • 20 сентябрь 2018 - 12:35
    Бизәкләр әйлән-бәйләне
    “Бик күптән, балаларым мәктәптә укыганда ук алар өчен стена газетасына рәсемнәр сызгаласам да, лаеклы ялда да бизәкләр ясармын әле дигән уй башыма да кергәне булмады”, – ди Гөлзирә Бекташева. Аңа – җитмеш бер яшь, әмма бу ханымның яшәү рухы чишмәдәй! Шат һәм чиста күңелле булуы рәсемнәре өчен сайлап алынган төсләр палитрасы аша да сизелә. Аларга көрән яисә кара төс белән бер сызык та сызылмаган!
  • 23 август 2018 - 17:14
    Себер белән Казан арасы...
    Себер белән Казан арасы, Ике арада – Татар даласы, Карурманнар, Урал таулары, Тарих сагындагы ханнары, Дөньяны тетрәткән даннары –  Себер белән Казан арасы...
  • 26 июль 2018 - 13:56
    Шагыйрь җаны – нечкә кыл!
    Татарстанның халык шагыйре, Башкортстан һәм Марий Эл республикаларының атказанган мәдәният хезмәткәре, халыкара Г.-Х. Андерсен исемендәге Почётлы диплом иясе Роберт Мөгаллим улы Миңнуллинга 1 августта 70 яшь тула. Бу шәхес турында фикерләр күп язылды, иҗаты төрле яклап бәяләнде. Хакыйкатькә хилафлык кылмый әйтик: ул тиешле дәрәҗәдә, төрле даирәләрдә югары бәясен алды.